logo
اهداف و نتایج آموزش فلسفه به کودکان/ قسمت سوم
تاریخ انتشار: 30 سپتامبر ماه 19 

اهداف و نتایج آموزش فلسفه به کودکان/ قسمت سوم

شاید تصور ما از داستان‌های فسلفی روایت‌هایی پیچیده و غیرقابل درک برای کودکان و نوجوانان باشد. از همین رو برخی از والدین و مربیان هنگام جستجو در کتاب‌ها وسواس خاصی به کار می‌برند و ثمربخشی را متکی بر آموزش تئوری و خشک می‌دانند. محسن هجری نویسنده و پژوهشگری است که طی چند برنامه درباره‌ی دلایل اثربخشی داستان در آموزش فلسفه با ما صحبت می‌کند. این قسمت از برنامه نیز به نقل یک داستان فلسفی اختصاص دارد. هجری داستانی ساده را نقل می‌کند و سپس به بررسی جنبه‌های مختلف آموزشی این داستان می‌پردازد.

برای دیدن فیلم کلیک کنید