logo
آگهی متفاوت و خلاقانه سازمان عفو بین الملل:
تاریخ انتشار: 22 می ماه 19 

آگهی متفاوت و خلاقانه سازمان عفو بین الملل:
خشونت علیه زنان وقتی اتفاق میوفته که کسی تماشا نمیکنه!

دوربینی که در این بنر نصب شده مشخص میکنه که آیا کسی در حال نگاه کردن به تبلیغ هست یا نه، و بر اساس آن مشخص میشه که چه تصویری در بنر پخش بشه. وقتی کسی حواسش به تبلیغ نیست، مرد شروع میکنه به کتک زدن زن، اما به محض اینکه کسی به تبلیغ نگاه میکنه، مرد از کتک زدن دست برمیداره. پیام این تبلیغ کاملا واضح و گویاست:
اگر خشونتهایی که شاهدش هستید را گزارش کنید، خشونت علیه زنان از بین خواهد رفت!

photo_2019-05-22_10-31-07